W tym odcinku rozmawiamy o niespodziewanym remasterze Obliviona który zaskoczył wszystkich, zaglądamy za kulisy tworzenia gier na żywo (Chains of Fury, Schedule 1) i tłumaczymy, czemu „robienie gier to nie rurki z kremem”. Wraca też legendarny Duke Nukem Forever, a Kapitan go… ogrywa (fr fr).
Do tego w odcinku:
🎮 Schedule 1 jako wzór produkcji indie
🐞 Bug bounty – jak zarabiać na znajdowaniu błędów
📉 Abandoware – gry, które znikają, ale nie do końca
🧠 Afera z Perplexity – kto naprawdę zarabia na treściach?
📂 Metadane – prawdziwe złoto internetu
🌒 Dark UI – dlaczego interfejs też może manipulować?
🔐 Twoje dane i bezpieczeństwo w sieci
💾 Sprzedaż używanych gier cyfrowych – czy to ma szansę działać?
Dziękujemy, że jesteście z nami i do usłyszenia w kolejnym odcinku!