w #320 odcinku Nerdów „My zrobimy to lepiej bo po swojemu” – czyli opowiadamy jak się robi gry w polskim GameDevie, kim są ojcowie polskiej branży, o odwiecznej walce z QA i czy bańka już pękła (spoiler – najgorsze jeszcze przed nami)
Poza tym w odcinku:
– Carrion i jak dowieźć fajną grę ( 01h:30 )
– Most zaginięcia Adriana Chmielarza ( 00h:35 )
– jak to jest z tym QA
– książka The Game Consoles 2
No Panowie nie wiem, czy dam radę wysłuchać tego odcinka. Gatunek „walking sim” jest czymś innym niż przygodówka, a pionierem tego gatunku jest Dear Esther a nie Death Stranding. Te gry to są odpowiedniki interaktywnych filmów, nie ma w nich zagadek jak w przygodówkach, jest tylko narracja, a gracz może określać kierunki tej narracji i jej tempo. W tym gatunku gier nie ma też elementów zręcznościowych.